Battleground Europe CZ http://www.battlegroundeurope.cz/forum/ |
|
Verze 1.31 21.12!!! http://www.battlegroundeurope.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=113 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | czjohnie [ 12 prosinec 2009, 13:44 ] |
Předmět příspěvku: | Verze 1.31 21.12!!! |
Tak je to jiz brzy tady.OFFLINE client bude ke stazeni 21.12.2009! http://www.battlegroundeurope.com/index ... ember-21st |
Autor: | czman [ 13 prosinec 2009, 03:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Verze 1.31 21.12!!! |
Co sem se dival na ocekavany hw pozadavky tak je to docela maso, to hodne lidi vyradi. Na druhou stranu uz bylo nacase s tou grafikou neco udelat, hodne to ty hre prospeje. Hodne lidi, predevsim z tech mladsich, na grafiku hledi jako na prvni vec(bohuzel), tohle by mohlo do hry nalakat spoustu novejch lidi. Ale zase vic lidi = vetsi zahul pro servery a uz ted je spojeni na server obcas otresny. Vic login serveru by to chtelo, aspon jeden v Evrope. |
Autor: | 4nubis [ 21 prosinec 2009, 14:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Verze 1.31 21.12!!! |
czman píše: Co sem se dival na ocekavany hw pozadavky tak je to docela maso, to hodne lidi vyradi. Na druhou stranu uz bylo nacase s tou grafikou neco udelat, hodne to ty hre prospeje. Hodne lidi, predevsim z tech mladsich, na grafiku hledi jako na prvni vec(bohuzel), tohle by mohlo do hry nalakat spoustu novejch lidi. Ale zase vic lidi = vetsi zahul pro servery a uz ted je spojeni na server obcas otresny. Vic login serveru by to chtelo, aspon jeden v Evrope. Na 100% s tebou souhlasím!!! Hw požadavky jsou příliš přehnaný a celkový dojem nebude odpovídat výši na grafiku, která si VYŽADUJE PS 3.0, vše lze udělat pro shadery 2.0 a stejně nepoznáš rozdíl mezi tím, protože tam nebudou využitý funkce Dx9 naplno jako např. u Farcry nebo CoD2. Co se týče nalakáni hráču tak to bude docela přínosem, ALE upřímně řečeno to není grafika co nutí hráče ve WW2 setrvat, mnoho lidi co si to zahraje kvůli grafiky to zřejmě zklame pokud je pro ně grafika číslo 1. Osobně bych uvítal více hráču ať mají tvůrci další podnět k úpravam klienta do budoucna, stejně je to čeká a tomu se nevyhnou Pokud to myslí skutečně vážně tak by mněli pomýšlet na menší zisk od platících hráču poblíž Evropy a server zajistit, spolu s reklamní kampaní tak přilákají více platícich hráču a investice se jim vráti velice rychle. PS: jako investor bych tu možnost využil, kdyby ji nabídli |
Autor: | clone9cz [ 21 prosinec 2009, 19:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Verze 1.31 21.12!!! |
A není to právě ten důvod, proč expandují do Číny ? Evropa je zdáse maličkou válečnou základnou. |
Autor: | czman [ 22 prosinec 2009, 04:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Verze 1.31 21.12!!! |
4nubis: No jako na grafiku se ti mladi divaji opravdu jako prvni a ikdyz se kouknes na ty hires obrazky(soucasny verze) co tu nekde sou, musis uznat ze ta krajina je az na papirovy kere vpodstate hola a vzdy nejak plocha. V lesich se zrejme uklizi kazdej den... Jasne ze jde hlavne o hratelnost a snahu o realisticnost, ale bez poradne clenityho terenu to vypada porad temer stejne kamkoliv prijedes a najit nekdy schovku pro msko nebo tank je dost o nervy, zvlast kdyz tam kde ma byt podle mapy lesik je ve skutecnosti planina. clone: Nj Cinani a druha svetova, pro ne je podle me Evropa nezajimavy bojiste, urcite by jim vic vyhovoval pacifik. A kde jinde nez v Evrope by mel byt o tuhle hru zajem? Na Asijskej trh to nema to je jasny, ale urcite by tu mohl byt zajem vetsi. Taky musis vzit v uvahu ze tak 80-90% Asiatu nekomunikuje anglicky(osobni zkusenost z jedny asijsky mmorpg), takze spolecna hra na jednom serveru se zbytkem sveta je nerealna. Myslim ze pro CRS by bylo lepsi udelat samostatnej Asijskej(resp. Cinskej) server nez to kombinovat dohromady a nejen pro ne. S Cinanama prijdou problemy. Jo btw tak co ta nova verze? Naky obrazky budou? |
Autor: | czjohnie [ 22 prosinec 2009, 11:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Verze 1.31 21.12!!! |
4nubis píše: czman píše: Co sem se dival na ocekavany hw pozadavky tak je to docela maso, to hodne lidi vyradi. Na druhou stranu uz bylo nacase s tou grafikou neco udelat, hodne to ty hre prospeje. Hodne lidi, predevsim z tech mladsich, na grafiku hledi jako na prvni vec(bohuzel), tohle by mohlo do hry nalakat spoustu novejch lidi. Ale zase vic lidi = vetsi zahul pro servery a uz ted je spojeni na server obcas otresny. Vic login serveru by to chtelo, aspon jeden v Evrope. Pokud to myslí skutečně vážně tak by mněli pomýšlet na menší zisk od platících hráču poblíž Evropy a server zajistit, spolu s reklamní kampaní tak přilákají více platícich hráču a investice se jim vráti velice rychle. PS: jako investor bych tu možnost využil, kdyby ji nabídli Tak jim to nabidni jestli na to mas penize....za optani nic nedas. |
Autor: | czjohnie [ 22 prosinec 2009, 12:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Verze 1.31 21.12!!! |
Takze jsem udelal vsechny testy v1.31. Sestava:Athlon DUO 4400+,2GB ram,8800GT 512MB grafika,monitor LG sirokouhly. jasno/déšť BENCH REMAGEN:30fps/25fps BENCH ANTWERP:25fps/20fps BENCH VEHICLES:25fps/23-25fps SHADOW test:30fps (moc mi to fps neovlivnilo) CLUTTER TEST:rozdil 10fps Jinak jsem si tam naklofal asi 50 bezicich vojaku a fps padlo na hranici 5-10 obrazku za vterinu. Postrehy z litani: Super libi se mi to.Kdyz ma prset(je zatazeno) tak nad mraky jdete uz v 1km kde je hezky-->vlitnete pod ne a je hnus pocasi.Takze to bude pekny prekvapko pro boforsy ktery budou cumet do nebe a ani neuvidi stuku co prave poslala 250 kg darek. |
Autor: | czman [ 22 prosinec 2009, 16:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Verze 1.31 21.12!!! |
Prijde na to, o to horsi zase bude se stukou ten bofors najit, protoze mraky v 1km sou hodne nizko a pod 1km se zase spatne divuje. Na tech mracnech by asi jeste mohli zapracovat, zespoda a zeshora sou totiz uplne rovny. Viz: http://www.jg11.net/thiefman/Videos/newclouds.wmv |
Autor: | clone9cz [ 22 prosinec 2009, 19:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Verze 1.31 21.12!!! |
Add Čína Čína bude mít vlastní server s jinak pojmenovanejma městama a snad i jednotkama. Na oficiálních fórech se momentálně diskutuje o tom, jestli budou mít kampaň Čína versus Tibet nebo něco jiného ... ale dovedete si představit potom ten Spawn Delay |
Autor: | clone9cz [ 23 prosinec 2009, 02:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Verze 1.31 21.12!!! |
Takže jsem udělal všechny testy v1.31, ale pozor, vše jsem zapnul na max a s AA 16x a AF 16x. Sestava: Core 2 Duo 2.66,4GB ram,GTX280 OX2 1024MB grafika, 1920x1200. jasno/déšť BENCH REMAGEN:28fps/--fps BENCH ANTWERP:14fps/--fps BENCH VEHICLES:24fps/--fps SHADOW test high:41fps (off 49fps) CLUTTER TEST:rozdil 0fps Není to sice co chtěli, přesný benchmark podle testovací procedury dodám později (1.30 hraju jen s AA 8x a AF 16x) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |