Nastavení klapekStandardní keymapper World War II Online: Battleground Europe umožňuje základní nastavení pro úplné vysunutí a úplné zasunutí klapek, existuje ale varianta i pro nastavení částečného vysunutí a zasunutí, nebo přímé nastavení vlastní polohy klapek.
S pohledu uživatele je pak asi nejzajímavější
částečné vysouvání a zasouvání, které si předvedeme na příkladu.
1. zvolte kategorii
Fighters and Bomber2. upravte nastavení konkrétních prvků ovládání, které plánujete skriptovat
3. uložte konfiguraci tlačítkem
Save ChangesV tuto chvíli se vytvoří soubor
C:\Documents and Settings\user\Dokumenty\Battleground Europe\cfml\air.cfml obsahující uživatelské změny, do jehož editace se pustíme. Soubor nemusíte zálohovat, obsahuje pouze změny provedené uživatelem a jeho smazáním se obnoví původní nastavení kláves kategorie
Fighters and Bomber.
Vámi uložený soubor bude nejspíše obsahovat následující část scriptu, která byla vytvořená změnou standardního nastavení kláves.
Kód:
<control>
<function>flap control</function>
<keyabsolute value="100" index="10">
<key>q</key>
</keyabsolute>
<keyabsolute value="0" index="0">
<key>w</key>
</keyabsolute>
</control>
4. upravte konfiguraci
Flap control do následující podoby pro vysouvání a zasouvání po 25%
Kód:
<control function="Flap control">
<keydelta value="25.00" per="keypress">
<key>q</key>
</keydelta>
<keydelta value="-25.00" per="keypress" index="1">
<key>w</key>
</keydelta>
<keyabsolute value="0.00" onrelease="0.00">
<key></key>
</keyabsolute>
<keyabsolute value="100.00" onrelease="100.00" index="10">
<key></key>
</keyabsolute>
</control>
5. a znovu spusťtě World War II Online: Battleground Europe.
Samozřejmě, nevěřte všemu co vidíte, klapky se sice budou vysouvat po 25%, ale vizuálně se zbrazí jen v poloze vysunuté a zasunuté, přecijen je to hra z roku 2001 a její vývoj má v různých oblastech různý náskok nebo ztrátu.
Pro jistotu uvádím verzi mého konfiguračního soboru, ke kterému se vrátím později, abych ho objasnil.
Kód:
<?xml version='1.0'?>
<!DOCTYPE controlset SYSTEM "cfml.dtd">
<controlset version="1.1.0" language="english" keyboard="us">
<control function="Autopilot">
<key>a</key>
</control>
<control function="Use primary weapon">
<joybutton stick="1">1</joybutton>
</control>
<control function="Yaw">
<joyaxis stick="1">rx</joyaxis>
</control>
<control function="Flap control">
<keydelta value="25.00" per="keypress">
<key>q</key>
</keydelta>
<keydelta value="-25.00" per="keypress" index="1">
<key>w</key>
</keydelta>
<keyabsolute value="0.00" onrelease="0.00">
<key></key>
</keyabsolute>
<keyabsolute value="100.00" onrelease="100.00" index="10">
<key></key>
</keyabsolute>
</control>
<control function="Left brake">
<joyaxis stick="1" halfaxis="-">rx</joyaxis>
</control>
<control function="Right brake">
<joyaxis stick="1" halfaxis="+">rx</joyaxis>
</control>
</controlset>