Ve World War II Online: Battleground Europe,

tehdy jěště zvaném World War II Online: Blitzkrieg, jsem začal bojovat koncem roku 2003, přičemž jsem postupně získával bojové zkušenosti s měnícím se prostředím a i přehled o vývoji. Zažil jsem implementaci strategického modelu a zavedení armádních organizačních struktur do squadů, které umožnily velení prezentovat strategické záměry přímo na bojišti. Zažil jsem také některá zklamání ve vývoji, která se z dlouhodobého hlediska projevila jako nezbytně nutná pro dnešní fungování virtuálního bojiště a dnes je hodnotím pouze jako několikastupňovou implementaci.

Vynechám-li aktivity spojené s World War II Online: Battleground Europe, tak mně už od počátku cosi táhne k válečným simulátorům, zpočátku samozřejmě nešlo o online simulaci kompletního virtuálního bojiště jako World War II Online: Battleground Europe je, ale postupný přesun aktivit do online světů nemohl znamenat nic jiného než přesun tam.

Současně jsem tedy členem jednotky boxCzech Panzer Abteilung a podílím se na úspěších i prohrách AXIS jednotek bojiště World War II Online: Battleground Europe

clone9cz

Pokud vás zajíma výčet toho, co jsem okusil před WWIIonline, tak můžete zavzpomínat se mnou.

1998 - můj počátek on-line létaní

2001 - od tohoto roku jsem členem virtuální letky "1st Czech Lions"

2003

2009 - zakládám web World War II Online: Battleground Europe CZ a jednotku boxCzech Panzer Abteilung

World War II Online: Battleground Europe Art
Trailer
Statistiky
Po opravě statistik je grafika prioritou.
IMPROVING GRAPHICS
Preview
FB
Zkoušeli jste zjistit, kolik vám zobrazí STEAM her při zašktnutí Free To Play, Massively Multiplayer, Simulation, Strategy a Shooter?
Greenlight World War II Online: Battleground Europe
Statistiky
Nové statistiky rozšířené o hráčská ocenění a statistiky jednotek.
Statistiky 2.1