je celistvou mapou, kterou lze bez dotankování paliva překonat pouze letadlem a nebo pěšmo. Na této jedné mapě se ve 3D prostředí FPS odehrává několik nezávisle řízených bitev mezi hráči, které podléhají vrchnímu velení*, jenž rozhoduje o umístění právě jim podřízených jednotek** (hráčů) v každém z časových pásem 7/24/365. V pravém slova smyslu se tedy jedná o několik pozemních, několik námořních a několik leteckých bitev včetně jejich kombinací, které se různým způsobem mohou vzájemně ovlivnovat a to i v reálném čase, kdy například jeden útok podporuje druhý tak, aby došlo k oslabení nepřátelské linie v krátkém úseku a následnému průlomu, obklíčení, nebo pouze zmatení nepřítele diverzní akcí bez záměru získat území.
Človek se tedy objeví na obrovské mapě o rozloze 52000km čtvereřních (7.3.2009 přeměřeno z oficiálně udávaných 30000km2 na 52000km2, což odpovídá 208000km2 skutečné Západní Evropy) a upřímně, neví co má dělat. Jako v jakékoliv jiné válce by se tedy měl poohlédnout po nějakých kamarádech, kteří mu dají alespoň minimální základ, aby se dozvěděl, jak může boje svojí přítomností ovlivnit měrou více než minimální. K tomu lze využít dvě české - československé - pozemní jednotky na straně Axis (já osobně jsem členem Czech Panzer Abteilung), jednu pozemní a jednu leteckou jednotku na straně Allies. Nebo si můžete přešíst tenhle web, otrava ...
World War II Online: Battleground Europe Google map.jpg [540kB]
World War II Online Battleground Europe map.kmz Google Earth soubor
World War II Online: Battleground Europe Ingame map.jpg [450kB]
World War II Online Battleground Europe Ingame map (hires - 5MB)
clone9cz
Použité zdroje:
1. *Axis Officer Database
2. *Allied Officer Database
3. * Battleground Europe: Wiretap services HC Status
4. **Axis Battle Order
5. **Allied Battle Order (BRITISH)
6. **Allied Battle Order (FRENCH)
Playnet Inc., World War II Online™, WWII Online™, Cornered Rat Software©, Unity 3D Engine™ and Virtual Battlefield Series are trademarks of Playnet Incorporated.